måndag 13 augusti 2007

Personlig utveckling

Med våra tankar, känslor och handlingar skapar vi våra liv. Att affirmera och visualisera regelbundet är ett viktigt verktyg för att göra förändringar i livet och dra till oss det vi önskar. Inom oss har vi en obegränsad potential att skapa lycka och glädje inom livets alla områden. Affirmera och tänk med glädje och känsla på dina önskningar. Jag kommer att ge dig exempel på kraftfulla affirmationer samt ge dig några värdefulla visualiseringsövningar.

Affirmationer för ett lyckligt liv

Allt är precis som det ska vara just nu i mitt liv. Jag gör mitt bästa och överlämnar sedan mina önskningar åt en högre intelligens

Jag tränar mina tankar varje dag och fokuserar på allt jag vill föra in i mitt liv

Jag älskar mig själv och drar till mig kärleksfulla relationer

Jag är frisk och stark och lever ett hälsosamt liv

Jag förtjänar att leva ett lyckligt liv och att få mina högsta
önskningar uppfyllda

Visualiseringsövningar

Inga kommentarer: